§ 1.

DEFINICJE

Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:

  1. Sprzedawcy – należy przez to rozumieć Michała Kosteleckiego, działającego w ramach firmy Synergia Michał Kostelecki, z siedzibą w Tychach (43-100), przy ul. Sadowej 3, posługującego się numerem NIP 6462490208 oraz REGON 241445528, e-mail: biuro@synergia-mk.pl, telefon: +48 601 962 276 (dalej: Sprzedawca).
  2. Sklepie / Sklepie internetowym – należy przez to rozumieć serwis internetowy dostępny pod domeną www.synergia-mk.pl, za pośrednictwem którego Sprzedawca prowadzi działalność gospodarczą polegającą w szczególności na sprzedaży Towarów.
  3. Kliencie – należy przez to rozumieć pełnoletnią osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej oraz małoletnią osobę fizyczną, która ukończyła 13 rok życia, w zakresie, w jakim może nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023r. poz. 1610 z późn. zm.), korzystającą ze Sklepu internetowego synergia-mk.pl, w szczególności dokonującą zakupów.  
  4. Konsumencie – należy przez to rozumieć Klienta będącego osoba fizyczną, dokonującego zakupów w Sklepie internetowym w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023r. poz. 1610 z późn. zm.).
  5. Regulaminie – należy przez to rozumieć niniejszy regulamin sprzedaży towarów drogą elektroniczną w ramach Sklepu internetowego dostępnego pod domeną www.synergia-mk.pl.
  6. Towarach – należy przez to rozumieć produkty prezentowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego, które mogą być przedmiotem umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
  7. Dniu roboczym – należy przez to rozumieć każdy dzień poza sobotami, niedzielami i dniami ustawowo wolnymi od pracy, zgodnie z katalogiem dni wolnych od pracy określonym w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (tekst jedn. Dz. U. 2020r. poz. 1920).
  8. Umowie sprzedaży / Umowie – należy przez to rozumieć umowę sprzedaży zawartą pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Strony internetowej na zasadach określonych w Regulaminie.
  9. Zamówieniu – należy przez to rozumieć oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
  10. Koszyku  należy przez to rozumieć funkcjonalność Sklepu internetowego, w której widoczne są wybrane przez Klienta Towary oraz w której istnieje możliwość modyfikacji Zamówienia, w szczególności liczby Towarów, adresu dostawy, danych do faktury, sposobu dostawy i formy płatności.
  11. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

§ 2.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady:
  • korzystania ze Sklepu internetowego dostępnego pod domena www.synergia-mk.pl,
  • składania zamówień na Towary dostępne w Sklepie internetowym,
  • dostarczania zamówionych Towarów do Klienta,
  • uiszczania przez Klienta zapłaty za zakupione Towary,
  • uprawnienia Klienta do anulowania Zamówienia oraz odstąpienia od Umowy sprzedaży,
  • składania i rozpatrywania reklamacji.
  1. Sprzedawca prowadzi sprzedaż Towarów za pośrednictwem Sklepu internetowego z wykorzystaniem sieci Internet przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Do korzystania ze Sklepu internetowego niezbędne jest urządzenie z dostępem do sieci Internet i przeglądarka internetowa. Sprzedawca, w dopuszczalnym przez prawo zakresie, nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia i przerwy w działaniu Sklepu internetowego spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z urządzeniami i infrastrukturą techniczną Klienta.
  3. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi usługami Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w sieci Internet.

§ 3.

SPOSOBY POROZUMIEWANIA SIĘ

  1. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą:
  • przesyłając korespondencję na adres: Synergia Michał Kostelecki, ul. Sadowa 3, 43-100 Tychy;
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: biuro@synergia-mk.pl;
  • telefonicznie pod numerami telefonów: +48 601 962 276; +48 320 218 00 80 (opłata za połączenie zgodnie z taryfa operatora telekomunikacyjnego, z którego korzysta Klient).
  1. Sprzedawca w sprawie realizacji oraz w razie konieczności doprecyzowania szczegółów złożonego Zamówienia może kontaktować się z Klientem za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie na podane przez Klienta adres e-mail i numer telefonu.

§ 4.

OFERTA I CENY TOWARÓW

  1. Cena Towaru, jego opis oraz informacja o jego dostępności zamieszczone są na karcie produktu danego Towaru. Prezentowane na Stronie internetowej informacje o produkcie stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  2. Ceny Towarów zamieszczone na Stronie internetowej podane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów dostawy oraz kosztów pobieranych przez operatorów płatności.
  3. Całkowity koszt Zamówienia, czyli cena Towarów wraz z podatkiem VAT, kosztami dostawy i ewentualnymi kosztami pobieranymi przez operatorów płatności, podany jest każdorazowo przed złożeniem przez Klienta Zamówienia.

§ 5.

ZAMÓWIENIA

  1. Klient ma możliwość zakupu Towarów znajdujących się w ofercie Sklepu internetowego:
  • poprzez złożenie Zamówienia za pomocą formularza dostępnego na Stronie internetowej, bez rejestracji Klienta,
  • wysyłając wiadomość e-mail pod adres: biuro@synergia-mk.pl.
  1. W celu złożenia Zamówienia przez Stronę internetową Klient powinien postępować zgodnie ze wskazaniami i komunikatami zamieszczonymi na Stronie internetowej, w szczególności:
  • skompletować Zamówienie korzystając z Koszyka przez wybranie opcji „Dodaj do koszyka”;
  • po przejściu do widoku „Zobacz koszyk” i ustaleniu liczby Towarów, wybrać opcję „Przejdź do płatności”;
  • uzupełnić dane w formularzu „Dane zamawiającego”
  • po przejściu do widoku „Twoje zamówienia” wybrać sposób dostawy i formę płatności;
  • potwierdzić złożenie Zamówienia poprzez wybranie opcji „Kupuję i płacę”;
  • dokonać zapłaty za złożone Zamówienie.
  1. Ostateczna kwota do zapłaty wskazana jest także w wiadomości potwierdzającej otrzymanie Zamówienia.
  2. W celu realizacji Zamówienia Klient zobowiązuje się do podania niezbędnych informacji w formularzu Zamówienia na Stronie internetowej lub w przypadku Zamówień składanych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
  • nazwy zamawianych Towarów,
  • liczby zamawianych Towarów,
  • sposobu płatności,
  • sposobu i adresu dostarczenia zamówionych Towarów,
  • imienia i nazwiska Klienta,
  • adresu poczty elektronicznej e-mail,
  • numeru telefonu,
  • numeru NIP – w przypadku Klienta będącego podatnikiem towaru VAT.
  1. Złożenie przez Klienta Zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia wobec Sprzedawcy oraz akceptacją niniejszego Regulaminu.
  2. Sprzedawca niezwłocznie po złożeniu przez Klienta Zamówienia, wyśle, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, wiadomość elektroniczną potwierdzającą otrzymanie Zamówienia, zawierającą informacje dotyczące:
  • przedmiotu Zamówienia,
  • jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Towarów, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
  • konieczności zapłaty i wybranego sposobu płatności,
  • wybranego sposobu dostawy,
  • adresu wysyłki,
  • danych rozliczeniowych Klienta.
  1. Aby Umowa sprzedaży została sfinalizowana Klient zobowiązany jest do dokonania płatności za złożone Zamówienie.
  2. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu zapłaty za Zamówienie, wyśle na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, wiadomość elektroniczną potwierdzającą przyjęcie oferty złożonej przez Klienta wobec Sprzedawcy i zawarcia Umowy sprzedaży Towarów.
  3. Z chwilą otrzymania przez Klienta wskazanej w ust. 8 wiadomości elektronicznej zostaje zawarta Umowa sprzedaży Towarów pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.

§ 6.

PŁATNOŚCI I ZAWARCIE UMOWY

  1. Płatność za Zamówienie powinna zostać dokonana przed przystąpieniem przez Sprzedawcę do jego realizacji.
  2. Sprzedawca umożliwia Klientowi następujące sposoby płatności za zamówione Towary:
  • za pośrednictwem serwisów do płatności internetowych:
    • PayU,
    • Przelewy24,
    • Blik,
    • Google Pay,
    • Apple Pay,
    • PayPal;
  • kartą płatniczą;
  • tradycyjnym przelewem bankowym.
  1. Klient akceptując niniejszy Regulamin wyraża Sprzedawcy zgodę, na podstawie art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (VAT), na stosowanie przez Sprzedawcę w stosunku do Klienta faktur VAT elektronicznych, w tym na przesyłanie ich w formacie pliku PDF za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail Klienta podany w związku z wypełnieniem odpowiedniego formularza Zamówienia na Stronie internetowej lub podany w Zamówieniu przesłanym za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  2. Zgoda, o której mowa w ust. 3 powyżej nie wyłącza prawa Sprzedawcy do stosowania faktur VAT w wersji papierowej.

§ 7.

DOSTAWA

  1. Złożone Zamówienia są realizowane w Dniach roboczych w kolejności ich składania.
  2. Sprzedawca przystąpi do realizacji złożonego Zamówienia po wysłaniu drogą elektroniczną potwierdzenia otrzymania złożonego Zamówienia oraz po otrzymaniu całej kwoty ceny Towarów oraz kosztów dostawy Towarów.
  3. Czas realizacji Zamówienia wynosi do pięciu (5) Dni roboczych i obejmuje okres, w którym Sprzedawca kompletuje zamówione Towary do wysyłki.
  4. Czas realizacji Zamówienia rozpoczyna się w momencie przystąpienia przez Sprzedawcę do jego realizacji i kończy w momencie przekazania przez Sprzedawcę przesyłki podmiotowi świadczącemu usługi pocztowe, kurierskie lub przewozowe. Do czasu realizacji Zamówienia nie wlicza się czasu dostarczenia Towaru obejmującego okres od momentu przekazania przez Sprzedawcę przesyłki (zlecenia usługi) podmiotowi świadczącemu usługi pocztowe, kurierskie lub przewozowe do momentu doręczenia przesyłki przez ten podmiot Klientowi.
  5. Sprzedawca umożliwia do wyboru następujące sposoby dostawy / odbioru zamówionych Towarów:
    • na i poza terytorium Polski za pośrednictwem podmiotów świadczących usługi pocztowe, kurierskie lub przewozowe;
    • odbiór osobisty w siedzibie Sprzedawcy, pod adresem: ul. Sadowa 3, 43-100 Tychy.
  6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie Towarów wynikające z błędnego podania przez Klienta adresu dostawy.
  7. Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien ją sprawdzić, w szczególności opakowanie przy odbiorze przesyłki. W przypadku Towarów uszkodzonych w transporcie przez podmiot świadczący usługi pocztowe, kurierskie lub przewozowe, należy sporządzić w obecności osoby dostarczającej przesyłkę protokół uszkodzenia i odmowy przyjęcia przesyłki oraz poinformować Sprzedawcę o zaistniałej sytuacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@synergia-mk.pl.

§ 8.

REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA I ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Klient, będący Konsumentem, ma prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, w całości lub części (w przypadku Zamówienia więcej niż jednego Towaru), bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów o których mowa w ust. 4 poniżej, w terminie 14 dni od daty objęcia Towaru posiadaniem, w przypadku odstąpienia od Umowy w całości lub od daty otrzymania przez Konsumenta ostatniej części zrealizowanego Zamówienia, w przypadku odstąpienia od Umowy w części.
  2. Dla zachowania terminu odstąpienia od Umowy Konsument powinien złożyć do Sprzedawcy przed jego upływem pisemne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy (wzór Załącznik nr 1).
  3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 powyżej Konsument może złożyć m.in.:
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@synergia-mk.pl,
  • pocztą na adres siedziby Sprzedawcy: ul. Sadowa 3, 43-100 Tychy,
  • osobiście w siedzibie Sprzedawcy: ul. Sadowa 3, 43-100 Tychy.
  1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca dokona zwrotu równowartości ceny zapłaconej za zamówione Towary i kosztów przesyłki do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie, w terminie 14 dni od dnia doręczenia przesyłki z Towarem do Sprzedającego, przy użyciu tego samego sposobu płatności, którego użył Konsument, chyba że Konsument zwróci się z prośbą o dokonanie zwrotu w innej formie, która nie wiąże się dla Sprzedawcy z dodatkowymi kosztami.
  2. Towar przesyłany do Sprzedawcy, w związku z odstąpieniem od Umowy, powinien zostać w odpowiedni sposób zapakowany i zabezpieczony w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  3. Zgodnie z art. 38 pkt 5) Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów dotyczących towarów, w których przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru w wyniku korzystania przez niego z Towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  5. Postanowienia ust. 1-7 mają zastosowanie również do Klienta, będącego osobą fizyczną zawierającą Umowę bezpośrednio związaną z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności
    z wykonywanej przez nią działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

§ 9.

REKLAMACJE

  1. Na Sprzedawcy ciąży obowiązek zapewnienia zgodności Towarów oferowanych na Stronie internetowej z Umową sprzedaży.
  2. Sprzedawca ponosi wobec Klienta odpowiedzialność za niezgodność Towaru z Umową na zasadach określonych w przepisach:
  • w przypadku gdy Klient jest Konsumentem, określonych w szczególności w art. 43a i następnych Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
  • w przypadku gdy Klient nie jest Konsumentem, ani osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, określonych w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
  1. Sprzedawca ponosi wobec Klienta odpowiedzialność za niezgodność treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową na zasadach określonych w przepisach, w przypadku gdy Klient jest Konsumentem, w szczególności w art. 43k i następnych Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w dowolny sposób dostatecznie ujawniający jego wolę.
  3. Sprzedawca rekomenduje następującą procedurę zgłoszenia reklamacyjnego:
  • wypełnienie formularza „Zgłoszenie reklamacyjne” (wzór Załącznik nr 2) lub podanie
    w szczególności następujących danych:
    • nr zamówienia
    • imię i nazwisko, a w przypadku osób prawnych nazwa podmiotu,
    • adres (ulica, nr domu/nr mieszkania, kod pocztowy, miejscowość (poczta)),
    • e-mail,
    • numer telefonu,
    • numer konta bankowego,
    • nazwa reklamowanego Towaru,
    • powód reklamacji (opis wady) i jego uzasadnienie,
    • data wykrycia wady,
    • oczekiwania co do sposobu rozpatrzenia reklamacji,
    • czytelny podpis Klienta;
  • przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego do Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@synergia-mk.pl lub listownie na adres siedziby Sprzedawcy: ul. Sadowa 3, 43-100 Tychy.
  1. Klient nie jest zobowiązany do skorzystania ze wskazanej w ust. 5 procedury reklamacji i nie musi się nią kierować, a brak skorzystania nie wpływa na skuteczność reklamacji zgłoszonych z pominięciem zalecanej procedury reklamacji.
  2. Powodem reklamacji nie mogą być zdarzenia i sytuacje losowe niezależne od Sprzedawcy.
  3. Sprzedawca rozpatrzy reklamację i ustosunkuje się do niej udzielając Klientowi odpowiedzi o sposobie jej rozpatrzenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty jej złożenia, poprzez wysłanie wiadomości na adres poczty elektronicznej lub dane adresowe Klienta wskazane w zgłoszeniu reklamacyjnym.
  4. W sytuacji wystąpienia ewentualnych braków w złożonym zgłoszeniu reklamacyjnym, Sprzedawca zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie wysyłając wiadomości na adres poczty elektronicznej lub dane adresowe Klienta wskazane w zgłoszeniu reklamacyjnym.
  5. W przypadku reklamacji nieużywanego Towaru Klient zobowiązany jest odesłać reklamowany Towar na adres siedziby Sprzedawcy: ul. Sadowa 3, 43-100 Tychy.
  6. W przypadku reklamacji używanego Towaru celowe może być przesłanie go do Sprzedawcy w celu umożliwienia Sprzedawcy jego zbadania. O takiej konieczności Klient zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej lub listownie na dane adresowe Klienta wskazane w zgłoszeniu reklamacyjnym i jest zobowiązany do przesłania Towaru na adres siedziby Sprzedawcy: ul. Sadowa 3, 43-100 Tychy.
  7. Towar przesyłany do Sprzedawcy, w związku ze złożonym zgłoszeniem reklamacyjnym, powinien zostać w odpowiedni sposób zapakowany i zabezpieczony w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  8. W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca zwróci Klientowi koszty przesyłki reklamowanego Towaru w terminie 14 dni od dnia jej uznania, na rachunek bankowy wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
  9. Sprzedawca nie odbiera kierowanych do niego przesyłek za pobraniem i nie ponosi odpowiedzialności za koszty związane z takimi przesyłkami.

§ 10.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA SPORÓW I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

Jeżeli Sprzedawca nie uznał reklamacji Towaru, Klient będący Konsumentem może skorzystać z polubownego rozwiązania sporu i dochodzenia roszczeń:

  1. w Polsce – przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim działającym przy Śląskim Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod adresem internetowym: www.uokik.gov.pl;
  2. na szczeblu unijnym – za pośrednictwem platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów (Platforma ODR), która stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie. Strona ta jest dostępna pod adresem www.ec.europa.eu/consumers/odr.

§ 11.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem Pani/Pana danych jest Michał Kostelecki prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Synergia Michał Kostelecki, z siedzibą w Tychach (43-100), ul. Sadowa 3, NIP 6462490208, www.sgk.tychy.pl.
  2. Celami przetwarzania danych osobowych są:
    • zawarcie i wykonanie umów łączących strony – podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (dotyczy sytuacji, kiedy osoby, których dane dotyczą są stronami umów albo Administrator podejmuje działania z inicjatywy tych osób w celu ich zawarcia);
    • przesyłanie informacji i ofert handlowych do klientów, podstawą prawną jest wtedy art. 6 ust. 1
      f) w zakresie marketingu bezpośredniego lub w przypadku klientów potencjalnych zgoda w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, przy czym, zgodnie z art. 4 RODO istnieje również możliwość udzielenia zgody poprzez wyraźne działanie przyzwalające na przetwarzanie danych osobowych (czego przykładem może być wręczenie wizytówki zezwalające na przetwarzanie danych w niej zawartych w celu kontaktu);
    • wykonanie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – podstawa prawna to art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w szczególności związanego z obowiązkiem przechowywania dokumentacji księgowej wynikającego z ustawy o rachunkowości;
    • realizacja innych celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO takich jak:
      • realizacja umowy w przypadku, gdy nie jest Pani/Pan stroną umowy, ale działa Pani/Pan z upoważnienia strony umowy,
      • marketing bezpośredni,
      • ustalanie, obrona i dochodzenie roszczeń,
      • tworzenie statystyk, analiz i zestawień na potrzeby Administratora,
      • przesyłanie za pomocą poczty elektronicznej lub sms informacji o wystawionych fakturach, należnych płatnościach oraz ich terminach.
  1. Kategorie odnośnych danych osobowych, które mogą być przetwarzane w związku z umową i w celu jej sprawnej realizacji przez osoby działające z upoważnienia strony umowy takie jak: imię, nazwisko, stanowisko, zakres upoważnienia określonego przez stronę umowy oraz dane kontaktowe takie jak numery telefonów i adresy mailowe, a w przypadkach konieczności identyfikacji uprawnień konkretnej osoby również numer PESEL albo numer dowodu tożsamości.
  2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: kancelarie prawne, Poczta Polska, firmy kurierskie lub transportowe, firmy zapewniające wsparcie IT dla Administratora, partnerzy handlowi Administratora, firmy windykacyjne, a także banki.
  3. Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych.
  4. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zakresie zawartej umowy, przez okres do czasu zakończenia jej realizacji, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy prawa, nie dłużej jednak niż do przedawnienia roszczeń, w przypadku nie dojścia do zawarcia umowy dane będą przetwarzanie nie dłużej niż 2 lata, chyba, że przetwarzanie oparte będzie o zgodę, wtedy nie dłużej niż do czasu jej wycofania.
  5. Ma Pani/Pan prawo do:
  • żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych,
  • żądania od Administratora sprostowania swoich danych osobowych,
  • żądania od Administratora usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, jeżeli Administrator nie ma uzasadnionych prawnie podstaw do ich dalszego przetwarzania,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • przenoszenia swoich danych,
  • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • cofnięcia zgody do przetwarzania danych osobowych w każdym momencie, jeżeli dane osobowe przetwarzane są przez Administratora w oparciu o zgodę jak w pkt 2 lit. b) bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  1. Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy, konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości jej zawarcia lub realizacji.
  2. W oparciu o dane, które Pani/Pana dotyczą Administrator nie będzie podejmował decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one także poddawane profilowaniu na zasadach określonych w art. 22 RODO.
  3. Źródłem, z którego Administrator otrzymuje Pani/Pana dane osobowe do celów kontaktowych niezbędnych do realizacji umów, w przypadkach, w których nie otrzymaliśmy ich od Pani/Pana, są strony umów lub osoby przez nie upoważnione do ich przekazania w celu realizacji tych umów.

Jeżeli przekazała/przekazał Pani/Pan Administratorowi dane osobowe dotyczące osób działających w imieniu stron, z którymi Administrator zawarł umowę, w szczególności współwłaścicieli, wspólników, pracowników, pełnomocników lub innych osób, które są niezbędne do realizacji umów, prosimy o przekazanie powyższych informacji tym osobom.

§ 12.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin dostępny jest nieodpłatnie na stronie internetowej www.synergia-mk.pl w formie umożliwiającej Klientowi jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie za pomocą systemu teleinformatycznego.
  2. Sprzedawca honoruje prawa Klienta przewidziane przepisami obowiązującego prawa, w szczególności w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 30 kwietnia 2014r. o prawach konsumenta.
  3. Sprzedawca jest uprawniony do zmiany Regulaminu w dowolnym momencie, w szczególności z powodu:
    • konieczności dostosowania postanowień Regulaminu do przepisów obowiązującego prawa,
    • zmian organizacyjnych, w tym m.in.:
      • zmiany zakresu prowadzonej działalności gospodarczej,
      • zmiany zakresu sprzedawanych Towarów,
      • wprowadzania nowych usług,
      • zmiany nazwy, formy i danych adresowych Sprzedawcy,
      • zmiany sposobów płatności,
      • zmiany sposobów dostawy,
      • zmiany technicznych funkcjonalności.
  4.  Sprzedawca poinformuje Klientów o zmianie Regulaminu poprzez opublikowanie go w nowym brzmieniu na stronie internetowej Sklepu www.synergia-mk.pl.
  5. Regulamin Sklepu internetowego obowiązuje od dnia 01.06.2024 roku, przy czym niniejsza wersja została opublikowana w dniu 03.06.2024 r.